gocebebirbayan merhaba ben inanılmaz acılar çektim, sonunda anal fissür (yırtık) olduğu ortaya çıktı. Ameliyat mı olacak nasıl düzelecek derken genel cerrahi doktoruna başvurdum (Medipol Pendik). Allah razı olsun emziren annelere özel uzun soluklu bir ilaç ve diyet tedavisi ile kurtuldum. İnanın muayene de çok kolay sadece 5-10 saniye de zaten anlıyorlar ne olduğunu. Lütfen doktora başvurun aksi halde basur da olsa kanama var ise çatlağa dönebilir. İnanın tuvalete giderken Allah’a yalvarıyordum acım dinsin olmasın diye…. cam kesiği gibiydi. Şükür doğru tanı ve tedavi ile 10 gün sonunda tüm acılarım hafifledi, 3. Hafta hiçbir şey kalmamıştı.