TospikOglusum rica ederim. Bendeki de 50 faktör. Bende güneşin çok dik olduğu saatlerde çıkarmıyorum ama beyaz tenli olduğu için rüzgar bile yakmaya yetiyor 😂 o yüzden hangi saat olursa olsun bahçe de oynayacaksa bile sürüyorum iyi oluyor. Umarım sen de memnun kalırsın.🌸