TospikOglusum merhaba şimdi gördüm, cevap vereyim hemen. Benim kızım da beyaz tenli ve İzmir sıcağın da kullanıyoruz siz düşünün. Ben mustelanın tüm ürünlerini çok beğeniyorum ve kullanıyorum kızıma. Dışarı çıkmadan yarım saat önce sürüyorum örneğin sahilde falansak duruma göre 2 saatte bir yeniliyorum ya da daha erken. Fiyatı iyi bence 100 ml az gibi gelebilir size ama bebek için gayet yeterli oluyor. Ben genelde eczaneden almayı tercih ediyorum son kullanma tarihi daha garanti oluyor. Zaten çok bir şey farketmez İnternet fiyatıyla riske etmeyin derim 😊