Prenses-annesi1 sedaykn şimdi baktımda nasıl bişey diye normal bardak gibi ters çevrildiğinde akıtmıyor dimi
Prenses-annesi1 sedaykn çok teşekkür ederim sanırım ondan alsam iyi olucak bardakla içmeye alışık çünkü biberon emzik tarzı şeyleri emmiyor diğer bardaklardan kullanamayabiliriz
sedaykn Prenses-annesi1 Yani biz çok rahat ettik. Alt kısımda süzgeç gibi bir yeri var üstünde silikon kısmı oradan dudağını bastırınca su geliyor.
miraninannesi18 Prenses-annesi1 9. Aydan sonra verdim direk kendi kendine pipetle cekmeyi basardi :) birsey yapmadik yani alistirmak icin. Oncesinde suyu biberonle iciriyordum
Prenses-annesi1 miraninannesi18 bizim biberon istemiyor emzik bile emmiyor ondan içemez diye boşuna almayayım diyorum