Ahkukulivahkukuli Evet kararlılık önemli o yüzden eğer gerçekten kendine veya etrafına zarar verecek bir şey yapmıyorsa bu süreçte engellemeyin çok fazla. Çünkü keşif dönemleri olduğu için her şeyi merak ediyorlar ve deneyimlemek istiyorlar ve ne kadar çok engellenirlerse o kadar çok hırçınlaşıyorlar. Hiçbir şey yapmadan dikkatini dağıtırsanız dediğiniz gibi duysunu bastırmış olursunuz ve o daha büyük bie öfke olarak başka yerden çıkar. Zaten kendine zarar veren, öfke krizlerinde kafasını duvarlara vuran çocuklar hep bu yüzden böyle oluyor. Benim kızım 2 yaşında öfke krizleri yaşamıyor muyuz tabiki yaşıyoruz ama dediğim gibi çözüyoruz ve normalde çok sakin bir çocuk. Hatta geçen gün bana “ Anne şu anda kızdın. Nefes al ve sakinleş lütfen. Tamam iyisin gel sarılalım ” dedi 😂 Yani biz ne yaparsak onlarda onu yapıyorlar.