ecemm-6161 Cheddar oğlum Buğra ben söylüyorum canım halen su asagı Buğra yukarı diyorum bebeğin ismiyle söyle 😂
zmerves Alpbebek2 sağlık sıhhat suların olsun diye duymuştum kayınvalidemden 🤷🏼♀️ Basit ama etkileyici ☺️ Başka varsa ben de merak ettim 🤔
VelardaEdiz Alpbebek2 ne söylerdi bilmiyorum ama 1 cm uzayacaksın arefe suyuyla derdi her arefe günü 1 cm uzayacağım için mutlu olurdum😅
Buse60 ikizbabymom neden temizlikten sonra banyo yaptırıyosunuz merak ettim bı sebebi varmı önce çocuğunuzn banyosunu yaptırıp temizliğe öğle girisseniz
Buse60 ikizbabymom yok tabikide hani dedim bi sebebi mi var temizlikten sonra banyo yaptırmanin onun için sordum
ikizbabymom Buse60 sadece şöyle bi sebebi olabilir temizlikten sonra mecbur ben de banyo yapcam çocukları kucağımda yıkıyorum haliyle bende yıkanıyorum o sırada bi de eşim geceden çıktı uyanmadan yaptıramam banyo sırayla bem yıkıyorum o giydiriyo
Alpbebek2 Sineemmm söyle canın adettendir öyle banyo yaptırınca sanki daha temiz ve rahat oluyorlar mis gibi geliyor bana 😅❤️
Sineemmm Alpbebek2 yaptık misler gibi oldular rabbim nice bayramlar arifeler nasip etsin evlatlarımıza ☺️🤲
Yorgunanne07 Alpbebek2 küçük kızımı yaptırdım birazdan büyüğü yik8ycam ama yikanmamak için okadar agladi tepindiki 21 aylık napicagimi sasdim 1 kere sabun surebildim kafasına yaptırmadı bisi de söyleyemedim
Mini_ka Yorgunanne07 Bizde aynı durumdayız suyu sevmiyor hiç iki kişi zor yıkıyoruz akşam eşim gelince yikayacagiz
Minnaktospik Alpbebek2 Arılik duruluk, saglık suluk der annem ben ekleme olarak da bu benim oğlusuma uyku suyu olsun derim😂 kaynanamda sular asagi benm oglum yukari der 😂
snyck Alpbebek2 benim annem banyoda su aşağı aşağı kızım yukarı yukarı derdi arefe kesin banyo yapardık ama özel olarak ne derlerdi bilmiyorum bende şimdi kızımı yıkadım uyuttum 😊
menekseyagmr Alpbebek2 benim annem ve kayınvalidem bebeğime banyo yaptırırken hep söylerler bende alıştım son suyu dökerken hep söylüyorum. Alnın turnun derdin belan öfken sıkıntın aksın gitsin huzurlu uyu mutlu çocuk ol diyip sonlandırıyoruz 😁🌸