Kalbim_oglum Arkadaşlar similac mamaya gectim oglum hic birini kabul etmedi mama reddi yasadik suan sadece similac içiyo ve bitti bitcek internetten etsem gelmez kac güne acaba acik mi e bebek bilen var mi
meryemmirasmombuse Kalbim_oglum ebebek mağazaları kapalı açık değil internet siparişi açık sadece suan icin
masal_momm Kalbim_oglum inanın ben geçen gün e bebeğin sitesinden bebek bezi sipariş verdim ertesi gün geldi İstanbul’da oturuyorum başka illerde boyle mi bilmiyorum ama 🤷🏼♀️
Kalbim_oglum url=https://www.hizliresim.com/5hs0yxn][img]https://i.hizliresim.com/5hs0yxn.png[/img][/url]
KardelenYB Kalbim_oglum sıparıs vermen lazım depodan getirtiyorlar yoksa 12 ye kadar ara önce sor sıparıs ver 12 de dağıtıma çıkıyorlar 5 gibi felan gelmiş oluyor alırsınız yetişir
Mommysharkdoodoodoodoo İnternetten en geç 3 güne geliyor ama yaşadığınız yere de bağlı. Malesef şu an kapalı ama satan bir yer bulursunuz illa ki eczane falan araştırın gitmeden sorun arayıp varsa gider alırsınız eczanelerden
BARTUMOM Kalbim_oglum nerede oturuyorsunuz acaba hızlı getir yada trendyol hızlı marketten alırsanız 40 dk içinde kapıya kadar getiriyorlar ben ordan aldım smilac markada var
Selinbam Kalbim_oglum açık değiller ben kapamadan önce sormuştum en iisi nöbetçi eczane arayıp getirtin
Pelopel Kalbim_oglum Kapalı e bebekler . Biz de dün similac için gitmiştik. Yerine bebelac gold verdim sıkıntı çıkmadı. Nöbetçi eczanelere de sorabilirsiniz depolardan getirtiyorlar