LavinSila sezeryana doğum yaptım bende. Ağrım sızım o kadar coktu ki desteksiz yerimden kalkamiyordum. Başımda annem kayinvalidem bekliyor çocuğu emzireym diye yardım mı ediyorlar stres sıkıntıya mi sokuyorlar yeni doğumdan çıkmış kızlarını bilmiyorum. biri çocuğu diğeri göğsümü tutuyor nafile İlk Bi kaç gün sütüm gelmedi. Mama verdik tam sütüm geldi derken göğüs uçlarım yara bere içinde yarıldı uclari resmen. Bebeğimizi emzirirken ağlaya ağlaya emziriyorum. Ama iyileşecek gbide değil hani kullandığım kremlerin jelleri hiç saymıyorum bile sagma makinesiyle sağmaya başladım daha az acı çekiyordum 2 ay bu şekilde lohusalik yaşadım psikolojim feci bozuldu. Bebeğim biberona alışmıştı çoğunluk mama veriyordum. Sütüm coktu ama sagdigim için azalmıştı. Etrafın emzir niye emzirmiuosun baskıları off şimdi hatırlamak bile istemiyorum o günleri. İlk bebeğim ve çok zor günlerdi. Şimdi 8 aylık olucak. Emzirsende mamada versen Bi şekilde büyüyorlar sağlıklı olsun yeterki.. günlerce ağladım kendimi çok suçlu hissettim şimdi keşke yipratmasaydim kendimi o kadar diyorum. Bebeğinin sana ve sevgisine ihtiyacı var diğer türlü her şekilde büyüyor ❣️