LavinSila biliyor musunuz bir sayfada okudum evlat edinmiş bir anne emizrebilecepine inanarak bebeğini emzirmişti hem de uzunca bir süre sanırım bazen beynimiz de bitiyor bence olumlu düşünmeye çalışın, protein bakımından zengin beslenin, sık sık emzirmeye çalışın çünkü bebekler annelerini sadece süt için emmezler bazen gaz sıkıntısı bazen yalnız olmadıklarını bilmek için emerler. İnşallah sütünüz gelir bol bol emzirirsiniz bebişinizi 😊