6 7 saatleri bebekler icin ideal olan saatki.bizimkide 4 ay 23 gunluk o saatte kalkiyor.ve dediginiz gibi ikildiyo baya kalkmadan ve 6 da uyaniyo ve kalktiktan sonra bayada gaz cikariyo ama kalkmasinin gazla alakasi oldugunu sanmiyorum cunki geceleri uykusundada rahat cikariyo sesini baya baya duyuyorum ben.o saatler bebekler icin normal saatler.