Bebegim hep çok gazli bi bebekti şuan 7 bucuk ayi geçtik hala aynı ozelliklede sabaha karşı 6 7 gibi bi başlıyor mızmızlanarak uyanmalara ne uyaniyor ne uyuyor 10 dk ya bi böyle uyanıyor sonra komple uyandıktan sonra yatağında dönüp oynarken çıkarabiliyor gazını ve tabi uykusu açılıyor erkenden uyanmış oluyor