Muallime1 -erCansu- Ahahah bizim yatak baya baya büyük ben deli yatıyorum diye öyle aşmıştık iyi oldu desene🤣
Sezenaksukarademir Muallime1 bence tüm gün üzerinizde olan tişörtü çıkarıp yastığına geçirin. Benim oğlum da doğduğundan beri hep ayrı uyurdu arada bir uyulmadığında böyle yapardım hemen dalardı uykuya. Şimdi 2 yaşında hasta olmadığı sürece tek başına uyur
gozdesh Muallime1 valla bebeğim alıştı mı bilmiyorum ama ben onunla uyumaya bir alıştım ki kopamıyorum 😬 7.5 aylık kızım 1 aydır falan geceleri yanıma alıyorum hem daha uzun uyuyor hem benim aklım kalmıyor aman üstünü açtı mı yüzüstü yattı mı diye
Muallime1 gozdesh Ahaha ben de alışırsam bir daha bırakamam ay çok güzel Ya ama işte alışacağız 😂Eşin de dahil üçünüz mü yatıyorsunuz ay öyle de korkuyorum ezeriz diye 🤦🏻♀️
gozdesh Muallime1 evet canım üçümüz yatıyoruz. 😅 yastıklarımızı kenara çekip onu da o araya koyuyoruz ezilme riski olmuyor bide onun bilincinde uyuyoruz. Hatta bizimki biraz tosuncuk o bizi eziyor 😁