Muallime1 Bence iç güdülerinizi dinleyin. Ben de hiç aklımda yokken yanımda yatırmaya başladım ve pişman değilim. Tabii ki alışır ama annesiyle güvenle uyuyan çocuk zamanı gelince kolay ayrılacaktır. Kızım 14 aylık, şimdi birlikte onun odasına geçtik. Biraz alışınca ufak ufak uzaklaşacağım, acele etmiyorum. Bir daha koynumda yatmayacak çünkü.