Merhaba 4.ayda bebeklerde uyku regresyonu yaşanır. Yani uyku gerilemesi. Maalesef çok huzursuz olurlar. Ancak bu 5.ayda düzene girer ve bebeğinizi takip ederseniz uyku anlarını kaçırmadan direk uyumaya götürürseniz eskisinden çok daha iyi bi uyku düzeni olur. Bende uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama şuan bebeğimi takip ediyorum ve o istediği zaman uyutuyorum şu an için eğitime ihtiyacım yok ama ilerleyen zamanlarda sıkıntı yaşarsam vericem. Bir de uyku öncesi rutin oluşturun. Odaya götürürken babaya el sallayın oyuncaklara görüşürüz diyin uyuduğu oda da tüm Vücuduna masaj yapın onunla konuşun sonra ışığı kapatın ve ses tonunuzuda hafif kısarak ninni söylemeye başlayın. Bebeğinizi yatağına koyun beyaz gürültü dinletiyorsanız onu açın elinizle ona hafif pıtpıtlayıp arada sizin sesinizide duyması için pışpışlayın. Ben bebeğime bu şekilde yapıyorum başta zorlandım ama şu an düzene oturdu çok şükür ☺️