Pinarx07 Ahmet Akçay i takip ediyorum ama gitmeyi düşünmedim hiç çünkü iyi yorumlar okumadım doktordan çok şovmen gibi tarzında çok yorum vardı mesela. Biraz tanınmış olmanın verdiği havası var sanırım. Bebeğiniz kaç aylıktı peki test yapıldığında bizim 3.5 aylıkken kan 4.5 aylıkken deri testi yapıldı herşey negatif çıktı şuan 5 aylık sadece kakada kan ve mukus , karın gurultusu şikayetimiz var egzama pişik gaz vs yok hepsini geçtim de kan görmek çok moralimi bozuyor nokta kadar oluyor ama ne biliyim oluyor sonuçta her yediğimden suçluluk duyuyorum