Bugun tam 2 aylık oldu. Aksam 8 9 gibi uyur sabah 6 7 gibi kalkar ama arada sırada gece uyanıyor tam uyanıyor 1 saat uyumuyor. 2 ay 5 gün atak haftası değil diye biliyorum ama yani kacinci haftada doğduğuna bağlı bizde atak zamanı emme sikligi süresi artıyor ben ordan anlıyorum. Bence dus iyi fikir olabilir sizinki için.