harley Kızlar 2 ay 5günlük bebem var nerdeyse 1 haftadır böyle gündüzleri kolay uykuya geçiyor ama akşam 11de uyanıp sabah 5e kadar uyumuyor sonrasında çok uykusu geliyor ve uyuyor neden acaba atak mı bu çok yoruldum
Edanazile harley merak etme canım büyüme atağı o benimki de öyle olmuştu ♥️ 1 hafta sabret onu anlamaya tanımaya çalış bol temas kur
Haticetemzz Sabret🌸 bu günlerde geçecek, bebeğin büyüyecek, bu sefer de uyansın diye sen bekleyeceksin 💐
Haticetemzz harley rezene cayı kimyon cayı filan ver bi kaç kaşık canim yatmadan yarim saat önceden vücudunu rahatlatır belki daha kolay uyur
Edanazile harley Benimki de öyle al konuş bol bol onla tepki hareket yaptır yor evi gezdir biz de haftanın 4 günü uyumuyoruz 3, günü uyuyoruz alisamadk ama atak haftalarında tamamen yoruluyorum
Edanazile harley gazını iyice çıkardığından emin ol. Altını sıcak tut altını kundakla. Bir de bebek senin stresini yaşar. Sen iyi ol. Tam doğduğundan da emin ol yarım tok da uyumuyorlarmiş
aysegulkaraoglugencer Benimki 5 aylık uzun uykumuz kalmadı aslında gerçekten en kolay günler o zamanlar oluyor 3 aylık olunca güzel uyuyorlar ama merak etme
Hayriye1410 aysegulkaraoglugencer benim bebem 3 ay 7 günlük. Gündüz 30 dk uyuyor gece 1.5 saatte bir uyanıyor emmek için. Nasıl herkesin bebeği 3 aylıkken düzeliyor benimki bozuldu eskiden daha iyiydi ben anlamıyorum
Edanazile harley dakika ile alakalı değil de canım eğer genelde ağzından gaz çıkarıyors ya da emdiktwn sonra huzurluysa doymuş demektir