bndrmela benim kızım da 15. ayını bitirecek tutunarak çıkmadığı yer yok koltuklarda sehpalarda çok hızlı sıralıyor ama yok yürümüyor hep parmak ucunda sıralıyor elinden tutup yürütünce de parmak ucu kafama çok takmaya başladım
Denisskaratas bndrmela benm kızım ulaşamadığı yerlere parmak uçlarına kalkarak çıkıyor ama parmak uçları 2 yalına kadar normalmiş doktorumuz demişti
minikbaykus Denisskaratas benimki 15 ayi geçtik hâlâ yürümüyor tutunarak yürüyor. Ellerini bırakıp tay tay duramıyor dahA