Kinginthenorth Zeynebinannesiii bizimki de uyanmadan ağlıyor ama sebebi ne anlayamıyorum. Gündüz de bazı uykularında yapıyor, uyandırıyorum kesiliyor ağlaması.
Kinginthenorth Minel-_-3404 teşekkürler 🙏🏻 fiziksel bir acısı olduğunu düşünmüyorum çünkü sonrasında uyuyor, gün içerisinde de normal ağlamaları oluyor bu kadar yoğun değil.
Kinginthenorth Baby01 uyku düzeni bozuluyor ona alışıyorum bu sefer bu ağlama krizi çıkıyor. Atak her gün yeni birşey öğretiyor 😁
Alpitom Kinginthenorth evet aynı şekilde oluyor ne uyanık ne tam uykulu. Ağlıyor sakinleştirmek çok zor oluyor