Biz de aynı sorunu yaşadık bir defasında kesıntısız 10 dk boyunca katıla katıla ağladığını hatırlıyorum şimdi bebekler atak döneminde uyumazlar doğrusu bizim bebe uyumak çok istiyor ama uyumuyor ne yapsam da uyumuyor uykuyu unutuyor ama biliyorum uykusu var böyle olunca da katıla katıla ağlamaya başlıyor yada tam uykuya dalıyor derken uyanıyor uyuyamadıgı için aglıyor bu defa ,çok iyi bilirim bizzat yaşıyorum aynı durumu🥲