Blackmom Selinsu1 gram altın,saf-külçe altın ya da 22 ayar bilezik. ( işçiliksiz olandır, işçilikli olan seçerseniz alınca işçilik parası öderseniz satınca etkilemez sizi)
Nefes1490 Selinsu1 bilezik al ama taşlı bişey olmasn bozunca çok zarr ediyo insan burma da olr onlarda kar ediyosn ama dikkat et bu zamnda bilezk altn faln zor iş yani
AslanIzmir35 Selinsu1 bilezik satarken çok düşüyo altın yükselmesine rağmen 1.500 tutan bilezikleri 900e sattım ama yarım altında çeyrekte falan hiç bi zararın olmaz
Bebegimm1 Selinsu1 bizim kuyumcumuz külçe altın öneriyor daha kârlı oldugunu soyluyor biz külçe altın alıyoruz fikir olur sizede
minibiranne Selinsu1 yarım altın alırım en azında acil birşey olunca tamamen bileziği bozdurmak yerine yarım altından bir tane satabilirsin
sarilokumumm Selinsu1 ben olsam külçe altın alırdım 24 ayar değer kaybetmezdi geçen sene tazminatımı alınca 30 gr almıştım zaten yatırımlık istiyorsanız böyle alın demişlerdi bozdurdum zararım olmadı
sarilokumumm Mom7856 ben geçen sene almıştım ocakta fln o zaman 9000 e yakındı haziran da 12000 e yakındı bozdurdum
Juliet1 Selinsu1 kesinlikle tam yada cumhuriyet al. Çeyrek gram küçük oldugu için çabuk harcanız.. biraz sıkışırsan bileziği bozdurursan hepsi gider ama orta halli bişey alırsan çok sıkışınca az az bozmuş olursun. Eşim çeyrek ve yarımları hep bozdurdu cumhuriyetlere tamlara dokunmuyor😅
Mucizem-Sare54 Selinsu1 bilegzikte ne alırsan al kaybedersin en karlisi yarim altın canim diğerlerinde değer kaybediyomu bilmiyorum ama
DoganurcaN Takmıcaksan kesinlikle gram, çeyrek falan al, ben olsam takardım, takıyorum da bayılırım altına😍