Selinsu1 Yaklasik 8-10 bin paraniz olsa yatirim olsun diye bilezik mi alirsiniz yoksa yarim altin tam altin ata lira falan mi alırsınız yastık alti birikim icin. Isciliksiz bilezikte alsam takmicam zaten hangisi iyi olur sizce hic anlamam bu islerden
Mom012 Selinsu1 yarım altın tam altın daha iyi çok düşmez bilezikte işçilik var düşer eğer takmicaksaniz gerek yok
Goksen_2 Selinsu1 biz hep yatırımımızı gram altına yapıyoruz hiç zarar etmedik yani en mantıklısı bu bence işçilik yok yükseldikçe kar’â geçiyorsun
Zhnce Selinsu1 bilezik Çünkü diğerleri hemen bozdurulabiliyor Bilezik biraz daha garanti işi bana gore