Yengecanne_ Alya_efeninannesi ben tüplerimi bağlatmak istiyorum ama acaba doğumda mı oluyor normal sezaryen fark ediyor mu
Aylaayla Yengecanne_ laparoskopi ilede bağlatabilirsin.İlla açık ameliyat olmana gerek yok ben sezeryan olurken bağlattım ama arkadaşım laparoskopi ile bağlattı
Yengecanne_ Ebruli101 yasmin harika bir hap tavsiye ediyorum.Emzirirken hamile kaldım bırakmak sizi ekstra korkutmasın 😅
Ebruli101 Yengecanne_ canım 22 aydır sadece geri çekilme ile korundk bir iki kez de kazalar oldu buna rağmen olmamasını emzirmeye bağladım kendimce 😁
Urasmom Deletedmom5284 bunun sıklığını tabii ki size söylemek gibi saçma bi düşüncem yok. Çok sığsınız. İyi günler.
Nalsa anneugur_1 hap kullandım adet olmadım karnım şişti ama dün sprial takdırdım içim okdar rahatladı hafifledim bi en iyisi sprial diyeblrm
-Nurella- anneugur_1 Prezervatif 👍🏻 Spiral dusunuyordum fakat kayabilir ve biraz korktum acikcasi. Emziriyorum. Kesince hapla destekleyecegim mecbur.
SamsonsMom blself33 deri altı inplantı YouTube dan bakabilirsiniz, koluza minik bi delik açıp kibrit çöpü çapında implantı yerleştiriyorlar, üzerindeki teller korunma sağlıyor.
Minikcasper01 blself33 küçük çubuk düşün onu kolunuza takıyolar basit bi işlem hem takılması hem çıkarılması ama her doktor yapmıyor yapanı bulmak zor olabiliyor.
egelisamom anneugur_1 1 buçuk sene iğneyle korundum sonra sprial taktırdım yaramadı 1 ay kullanabildim çıkarttım tekrar iğneye döndüm kanamam oldu diye hap kullanayım birde dedim bir iki defa aksattım sonuç 3 buçuk aylık kızım kucağımda çok şükür 😂
__zulfisiniz__ muazmrv 11 ay oldu doğum yapalı bu ay taktirdim iste 10 gün oldu ve korkulacak bence hicbirsey yok istedigini sorabilirsin yani takarlar tabiki adetliyken git bazi yerlerde tahlil yapiliyormus ama bana yapmadi doktorum doğum yaptığım doktora gittim ben
egelisamom muazmrv hahahha bence güldün 😂 Ben şuan gülüyorum ama o zaman hiç hazır değildim çok ağladım çünkü hiç bir yöntem prezervatif hariç bana yaramadı hepsi kanama yaptı şimdi iğneye tekrar baslicam kanama yaparsa yapsın yapacak bişey yok zamanla düzelir inşallah 😂
muazmrv egelisamom hep kullandım bende bırakmak zorunda kaldım sprial denicem yapmaz inşallah 🤦🏻♀️🤭🤭
egelisamom __zulfisiniz__ 1 ay boyunca kanamam hiç kesilmedi maalesef , kontrole çağırdıklarin kayma hiç olmamıştı ama kanama yaptığı için çıkardılar canim