Melodii yok dediklerinizin hepsi doğru anlsttiklarinizda sadece mama olayinda bahsettiginiz şeyde eksiklik var 1 yaştan 2 yaşa kadar günde 2 kere mamayi yemeliler doktordan doktora mama olayinin degosecegini sanmiyorum canim cunku anne sutu almayan her bebek için doktorlar bu şekilde oneriyor.