Betul43_ normal günde iki ya da üç kez yapıyor genel de kez sabah ve akşam.. dediğim gibi anne sütünü 2 ay içebildi sonra sütüm azaldığı için biz mama destekli devam ettik o yüzden 4.ay da başladım.. ama en az 2-3 kez kakasını yaptı hep normal ne çok katı ne de sıvı.. ama böyle geçişler hep sancılı olur diş çıkarma, ek gıdaya geçiş .. biz de kabızlık olmadı çünkü ek gıdaya başladığım gibi hemen zeytinsütü arkdaşım önermişti zaten zeytinyağı gibi aynı.. interntten sipariş ettim mutlaka ya yoğurduna kattım ya meyve püresine , çünkü soğuk verilemsi gerekiyor.. yani zeytin sütü sıcak bişyin içine koyulmaz, zeytin sütü pişirilmez.. ama verdiğim zaman hemen kakasını yapar doktorum da ver dedi sindirime yardımcı..