Lazer yapıştırma yaptılar, kızım kuvozdeyken bir anne daha bebeğini emzirmeye gelmişti aynı hastane ona dikiş yapmış lazer tutmamış kilosu da vardı onunla alakalı mı bilemiyorum, ablamın da 2 bebeği yapıştırma oldu 3. Bebeğinde sağ ve soldan ikişer dikiş atılmış ortası gene yapıştırma olmuş başları çok acıyor çok acıyor dedi baktık dikiş atılmış 3. Kez kesildi aynı yer diye de olabilir neye göre değiştiğini anlamadım