Defneeliz Sütü az olan hiç olmayan anneler dertleşelim mi? Ben çok üzülüyorum , emiyor ama hep aranıyor memede uyuyakalıyor yerine bırakıyorum hemen uyanıyor sizde durumlar nasıl?
Rumeysaerim_28 Defneeliz memede uyumak istiyor belli bence emziğe başlaman lazım yoksa memede uyumaya alışır memede biraz semelessin uykuya dalmak üzereyken ver emziği koy beşiğe bi ninni oh mis
Ferhatn_annesi6363 Defneeliz bende de aynı sütüm az çekiyo çekiyo gelmeyince çok agliyo mecbur kalıyorum mama veriyom 😔😔
antropologanne Defneeliz Mama ile büyütüyorum kızımı. Kismetinde yokmuş. Napalım. Sütten çok sevgi dolu ve mutlu bir anneye ihtiyaçları var. Ne kadar bazen bu durumu içime hala sindiremesemde kısmetten öte yol yokmuş. Çok şükür mamalar var içip büyüyorlar geri kalmıyorlar. Hadi oda olmasaydı da toptan çaresiz kalsaydık ?
Mry_21 Rumeysaerim_28 ilk baslarda bende cok uzuluyodumm meme mama gıttık hep sımdı 3 aylık olduk ama artık süt yeterlı gelmıyecek bı sure sonra bende mamaya doneceğim bazen ne yaparsan yap olmuyor ben herseyı deneyeyım olmazsa ıcım rahat olsun dedım ve gercekden herseyı denedım☺️ sadece ıkı ayda 6-7 kılo aldım gebelıkde sadece 5 kılo almıştım dusun ama olmayınca olmuyor uzme kendını bı sure sonra alısıyorsun 40ı cıkana kdar bende kendımı cok uzdum ama aldığım kılolarla kaldım 😀 cok ıyı anlıuorum ıcındekı hıssıı üzülmee
Beyziikoo Rumeysaerim_28 Benim minnoşumda ona alıştı ilk zamanlar memeden alıp beşiğine koyduğumda hemen uyuyordu ama şu anda memede dalıyor kımıldatınca uyanıyor ve ayağımda sallıyorum alıştırmam dediğim ne varsa alıştı 🙈 Çekip aldığımda zaten kıyamet kopuyor🤣 25 günlük ama sanki her şeyi biliyor 🙈🙈
Filizderit Defneeliz 6 ay sadece anne sutuyle besledim suan hem meme hem ek gida cok sukur ama siz emzirin bol bol gelir sutunuz rezene bol bol icin sekerli
haziranin25i Defneeliz meme mama ilerledik sonra full mamaya döndük tabikide üzülüyorum ama aramızdaki tek bağ emzirme bağı değil. Sağlıklı olsun gerisi mühim değil 💐🤗
Uykusuzgeceler Defneeliz canım önce mama ver sonra emzir memende iyice doyar önce mama verirsen daha rahat uyur 🤗
mert2021 Uykusuzgeceler önce meme verip sonra mama vermek gerekmez mi. ? Mama ile takviye yapmak için
karsiyakalianne Defneeliz zor oldu, cok üzücü oldu ama aştım sonunda.. 6 aydır mama ile besliyorum. Sütüm hic gelmedi. Bir damla süt oldu diye sevinçten ağlamışlığım var..
Emiree karsiyakalianne Bende öyleyim 2 aylık olacak bebeğim her yolu denedim ama olmayınca olmuyor demek ki. Artık insanlar şunu yap bunu yap deyince ister istemez sinirleniyorum çok hassas bir hal alıyor bu durum bi yerden sonra anlıyorum sizi.
karsiyakalianne Emiree kesinlikle öyle, simdi de senin emziresin yoktu sen yeterince çaba harcamadin diyen hadsizler var diyorlar… artik onlarla dalga geçmeyi öğrendim, yoksa üzerlerine atlayacagim, bir kaza çıkacak.
boncukhaniminannesi Defneeliz seni özlediği için aranıyordur annesi üzülme lütfen . Biz de ilk 2-3 ay mama meme gittik sonra bıraktık mamayi şimdi 14 aylık birden emmeyi bıraktı bende üzüldüm mamaya geri döndük malesef ama olsun kismetinde bu kadar varmış demekki
Defneeliz boncukhaniminannesi yaa 2-3 aydan sonra sadece meme mi emdi ek gıdaya kadar ? o kadar azimle çekiyorki memeyi yavrum doymayınca mama veriyorum onun istekli olması daha üzücü, istiyor ama yeterli değil 😞
boncukhaniminannesi Defneeliz peki yeterli olması için neler yapıyorsun sut attırıcı denedin mi benim ogunlerimden taze soğan ayrilmazdi mesela . Ben 27 yaşındayım ağzıma havuç sürmedim süt olsun diye hergun yerdim deli gibi su içerdim bulgur pilavı vs bunları yapardım hep. Evet canım hep beni emdi bir kaç aya kadar beni emdi bir kaç aydır da yine meme mama döndük yetmemeye başladı şimdi tamamen bıraktı
Momys_-girl Defneeliz biz de de durumlar aynı. Sütüm az ve sol gögdümde daha da az. Her zaman meme istiyor ama süt yok doymuyor hep mızmız. Yatagı a bırakınca da ağlıyor ne yapacağım bilemiyorum
Yamanikomm Defneeliz balla bende mama veriyorum sütüm var ama doymuyor ne yapsam arttıramadım sütümü kısmetten öte hiçbişey olmuyor maalesef mutlu anne mutlu bebek mama yasa anne sütü farketmez tabikide anne sütü çok kıymetli bende inanılmaz üzülüyorum ama üzülmemin kimseye faydası yok takmayın alışmadım ama sindirdim en azından bu durumu
Ayaz_80 Defneeliz kızımı 15 ay emzirmistim,oğlum iki bucuk aylikken böbreklerinden kum döktü ve emmeyi bıraktı diyecegim o ki birazda nasip kısmet meselesi mamayla büyücek diye dert etme sağlıklı büyüsünler yeterki
166316 Defneeliz Gelin sarılalım..🤗😒çok enteresan bir şekilde hamile kalmadan önce dolgun olan göğüslerim hamileliğin 6. Ayından sonra söndü böyle sarktı i derece söndü..sonra da 36. Haftada doğum yaptım ilk hafta bir damla gelmedi sonra geldi ama günde toplam 100 cc anca ne yapsam olmadı artmadı..mamadan sonra beni tatlı niyetine emebildi çocuk şimdi ise meme yi tamamen reddetti.. çok üzülüyorum çok üzüldüm..Sunu merak ediyorum hamileyken benim gibi göğüsleri sönen oldu mu ?hamileyken bir üzüntü yaşadım eşimle ilgili acaba o mu böyle etkiledi diyorum