Haminne Yani ateş diyosanız başıma geldi ama sizin dediğiniz ateş değil. 2 gecedir 36,6 dan 39lara çıkıyor. Oğlumda idrar yolu enfeksiyonu varmış bir de eşim dışarı çıkarmıştı geldiğinde eli yüzü buz gibiydi üşüttü büyük ihtimalle. Havalarda dengesiz ya hemen hasta oluyolar. Eğer ateşi olduğunu düşünüyosan ara ara alnına koltuk altlarına ılık suyla bezi sıkıp koyabilirsin. Bizim yüksek olduğu için bir kaç defa da ılık duş aldırdık