Haminne Kızlar oğlum 1 yaşına girecek 2 hafta sonra. Bir kaç gündür vücudu ateş atıyor ama alnı serin. Ateş düşürücü veriyorum ama etkisi geçince tekrar vücudu elleri sıcak oluyor. Ateşi 35.7 - 36 çıkıyor. Sizin başınıza geldi mi bu durum?
Selin39 Haminne 36 normal vücut ısısı ateş değil ki. Gerçek ateşte eller ayaklar buz gibi olur sıcak olmaz çocuğunuzun ateşi yok zaten
Haminne nursocum bir haftadır hava sıcak diye kısa kollu giydirmiştim, dün yıkadım uzun kollu giydirdim
Haminne Fitifiti 36 için ilaç verilmeyeceğini bende biliyorum. Çocuk gece hep ağladı uyumadı vücudu ateş gibi yanıyordu. O yüzden verdim herhalde
GoGirl Haminne terliyor olabilir mi alnindan o serinlil olabilir mi ates dusurucu vermeyin daha kotu etki edecek vucut isini normalin altina düser
Haminne GoGirl canım terli değil, elleri ve vücudu aşırı sıcak hani ateşi olan birinin sıcaklığı gibi aynı. Zaten dün gece 1 kere verdim
Haminne Minneee hayır canım, kulaktan ölçüm öyle çıktı farklı bir ateş ölçer aldık bugün koltuk altından bakıcam şimdi de
Seda1635 Haminne Rabbim şifalar versin havalar ısınıyor artık üstünü çok ince bir şeyle örtün ve tek kat giydirin illa ki sıcak olacaktır daha yeni ısınıyor daha sıcak havalar da olacak erkek bebekse zaten hiç sevmezler sıcağı ve çok terlerler 😔 geçmiş olsunn
nursocum Haminne benim oğlum sıcağı hiç sevmiyor bende ince giydiriyorum belki ondan artmıştır vücûd ısısı
Cheddar Haminne ateş ölçeri teyit etmek için başka bi makinede kullanın mümkünse koltukaltı basit ateş ölçerden
Aaa-s Haminne umarım degşldir ama korona gibi görünüyo. Benim 2 yasındaki kızımda korona gecirdiği zaman aynı belirtileri yasadı
Haminne Aaa-s inşallah değildir canım ya sabaha karşı burnu tıkandı çok ağladı, burun aspiratörü kullandım öyle rahatladı uyudu
Aaa-s Haminne bizde de gercekten aynısı oldu. Vücuduna dokunuyorum nasıl yanıyo alnına bakıyorum hiçbirseyi yok. Atesölçerle ölçüyorz normal cıkıyo. Ailece korona oldugumuz dönemde olmustu. Bol bol su içirin tavsiyem