Minikbalinannesi Ceren denk geldiği için sordum başka nerde komuşabiliriz ki konuyu ☺ rahatsız ettiysem de kusura bakmayın malesef özel sohbet seçeneği yok burda her türlü soruyu arkadaşımızı gördüğümüzde sorabiliriz diye düşünüyorum
Ceren Minikbalinannesi tabi ki ama bende burda başka birşey merak ettiğim için sordum mesela Instagram da ekleyip sorabilirsiniz neredeyse herkes Instagram birbirini takip ediyor rahatsız olmadım ama olmasa sevinirim🤗
Pelin05 Ceren emzirmene güvenme sakın canım hamile kalman riskin çok yüksek süt korumaz yani. Ben hemen 40 ım çıktı adet görmeye başladım ve emziriyorum. Sadece anne sütü alıyor bebeğim ve bunun adet olup olmamakla bence alakası yok
Ceren Pelin05 bende biliyorum çünkü ikinci çocuğum bu şekilde oldu 😂 korunuyorum ama adet olmamak kötü bir his korkuyorum olabilirim diye
karammm Ceren bende 4 .buçuk ay oldu doğum yapalı benimde olmadı 🤔 benimle aynı gün doğum yapan arkadaşım 40 ı çıkar çıkmaz oldu herkesin farklı işte