Poycuk merhabalar çok geçmiş olsun öncelikle. Nöroloji gördü mü peki sizi? Bazı ameliyatlardan sonra ( sezaryen de bir ameliyattir) GBS adında bir rahatsızlık meydana geliyor. Bacaklarinizi hiç hareket ettiremiyorsaniz, hissizlk varsa vs mutlaka bir nörolojiye görünün 🧡