3 ay önce epidural sezeryan oldum. 1 buçuk ay önce ilk bel ağrılarım başladı. Hafif hafifti. Bir gün bebeğimi yıkarken belim kilitlendi ve ayağa kalkamadım. Ambulansla hastaneye götürdüler. Kaslarda tutulma var diyip gönderdiler. İğne verdiler 3 gün kullandım ama geçmiyordu. Artık kasılmalar dayanılmaz bir hal alıyordu. Her gün iğne vurulmaya devam ediyordum ancak öyle ayağa kalkabiliyordum. Bir gün akşam üstü ağrılar yine dayanılmaz olunca uzanmak istedim ve tekrar ayağa kalkamadım. Ünv. hastanesine kaldırdılar. Yapılan araştırmalar sonucunda l4 ve l5 kemiklerinin arasında ödem olduğu ve omuriliğin yanlarındaki kaslarda spazm olduğu ortaya çıktı. Şimdi fizik tedaviye başlayacağım. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı? Tedavisi ne oldu acaba?