Umay21 tecrübelerimi paylaşayım benim kızımın yanaklarında ve bağrında atopik belirtiler başlamıştı dalin ile başladım ancak kuruluk ve kafasında kepeklenme yaptı, ardından sebamed aldım kepeklenme geçmedi atopik belirtileri de azaltmadı şuan mustela aldım inşallah iyi gelir atopik belirtileri için de mustelanın ayrı bir kremini aldım