Umay21 Yenidoğan için hangi şampuan kullanılmalı arkadaşlar tüm sampaunalara baktım ama biri memnunsa diğeri memnun olmamış genelde göz yakıyor diyorlar karar veremedim
Hilokiiii Umay21 Mustela kullanmanızı tavsiye ederim. Yenidoğan yoğun bakımlarında da anneden mustela şampuan istiyorlar özellikle tabi tercih sizin ama içerikleri diğer bebek şampuanlarına göre temiz
Umay21 Emiree baby me ve bubchen için göz yakıyor diyenler olmuş yakıyor mu baby meden neden memnun kalmadınız
[silindi] Umay21 şu an 3 aylık hala kullanmaya devam ediyoruz.Yeni doğan için var evet onu alabilirsiniz
Omom Umay21 oğlum beş aylık hala kullanıyorum ben. Yenidoğan değil bendeki. Gentle cleansing gel yazıyor. Hem saç hem vücut için kullanılıyor
Emiree Umay21 Saçlarını güzel yapmadı bebeğimin bübchen göz yakmıyor kendimizde denedik😂😂bir de bübchen papatya kokuyor çok güzel 😊
Hilokiiii Umay21 mustela tek zaten ekstra yeni doğan diye ayrılmıyor yeni doğan yoğun bakımlarında özellikle mustela şampuan istiyorlar demek istedim 😊
Kinginthenorth Umay21 mustela alacaksanız konak şampuanı olarakta geçen köpük şampuanı tavsiye ederim. Hem konağa erken önlem olur hem de saçtan durulaması kolay.
ikizlerinannesi2985 Umay21 en başta unibaby kullandım, ikisinde de konak yaptı ve kızımda vücut kuruluğu yaptı. Sonra mustelaya geçtim çook memnunum. Fiyatı pahalı gibi duruyor ama çok uzun gidiyor. Unibaby falan daha çabuk bitiyor mesela
Ebrulideniz Umay21 mustela aldım 75 ml 8 aydır kullanıom dibinde azıcık kaldıo derece uzun kullanışlı iyi