yagmurum_53 2.5 aylığız o çizgi çoktan geçti ama göbeğimin için siyah kaldı bazen gözüm gidiyor kir flnmı diyorum kurcaladım değil o siyahlı kaldı öyle hala
birboncukannesiiii ArasUras o çizgi doğumdan sonra kısa sürede geçti. Ama diğer türlü siyhlık hiç olmadı. bol kese ve havalandırma öneririm. Kapalı bırakmayın cildiniz yenilensin.
Mom832324 ArasUras 7 aylık bende geçti canım çok belli oluyordu hamileyken. Hatta karnımın alt tarafında lekeler cıktı dedim bunlar geçmeyecek heralde onlarda kayboldu. Sizin de geçer zamanla
Alparslanmirzabyrm ArasUras benimdr öyyleydi o ovalayınca yıkanırken gidiyo deneyin bi kaç kere de gitti benim ki