ArasUras Merhabalar doğumda oluşan siyah çizgi ne zaman geçti?ya da geçti mi?doğumdan sonra göbeğimin etrafı gölgeli gibi kaldı.Var mı böyle durum yaşayan?Öneriniz var mı?
pamukseker1 ArasUras benimde oyleydi. tam olarak ne zaman gecti bilmiyorum ama bebegim 10 aylik ve hic kalmadi ☺️
SeherAren ArasUras benim şu an 52.günüm üst çizgi tamamen kayboldu alt çizgide belli şekilde açıldı rengi bir kaç haftaya oda tamamen gider sanırım.Ayrıca benim göbek deliği çevremde kararmıştı onunda rengi baya açıldı
Alparslanmirzabyrm Biraz uzun sürüyo geçmesi ama geçiyo hatta benşm göbek deliği çevresinde de bi siyahlık vardı yıkanırken biraz ovaladım öyle çıkmıştı
Busraata ArasUras belli belirsiz lekem kaldı ilk başta sürtmeye korkuyordum meger sürtünce lifleyince biraz azaliyormuş 🙂7aylik oglum kalmadi diyebilirim simsiyahti
Alparslanmirzabyrm ArasUras benimdr öyyleydi o ovalayınca yıkanırken gidiyo deneyin bi kaç kere de gitti benim ki