Ben bebegim 3 4 aylıkken mama kullanmak zorunda kaldım göğsüm mastit olmuştu mantar vardı 3 ay boyunca çok çektim ve 3 4 ayinda mama takviyesine başladım bu zamana kadar istahli iri bi bebekti her ay 1 kilo 1 buçuk kilo alıyordu baktım 4 ay göğüslerim yumuşadı okuduğum yazılarda yumuşasada süt üretiminden endişe etmeyin yazıyordu evet vardı ama yeterlimiydi bilmiyorum ve nihayetinde biberon mamasını bırakmaya karar verdim işte bu noktada doğru mu yaptım bilmiyorum çünkü ondan sonraki iki ay yani 5 ve 6 ayinda 500 gram bile almamıştı iki ayda beş altı gün kaka yapmadığı gün oldu öyle bi huzursuzluğu olduğunu hatırlamıyorum ama zaman zaman göğüslerinin dolduğunu hatırlıyorum bebegim acmi kaldı onu acmi bıraktım diye vicdan azabı cekmekten pskolojim bozuldu diye bilirim