Emir29 Kızlar bu normal mi sağlık ocağında tarttirdim ebe bişe demedi ama sizinkiler ne kadar almisti
Deletedmom115 Emir29 yine iyi almış 😂 bu aylar da kilo alımı düşer hiç almayan bebekler var o yüzden sorun değil.
snyymn Emir29 benimde 4.ayda 400 gram almıştı 5. ayda dahada düşmesi gerekirken 500 gram almıştı o hiç belli olmaz. 5. ayda 300 normal bence. bende o civarlarda bekliyodum. belki 6. ayda tadımlara başlıyınca düzelir
Duhainan Emir29 benim ki de 4.ay da 400 aldı ebe sınır dedi ama aklıma takıldı benimde yani demek ki normal miş
Emir29 snyymn yemiyo da ya 2 dk ekip bırakıyor mama desteği veriyorum onu da içmiyo yarısını döküyorum bende diyorum belki yese alır moralim bozuluyor bu duruma 😣
Elifasel snyymn valla mama meme ek gida gidiyo yine kan gaita test yaptirdim bosey cikmadi normal sanirim bisey bulamayinca
snyymn Elifasel yani benim kuzumda 5 ay 13 günlük evde arada kontrol ediyorum bizde 13 günde bişe almamışızda ondan sordum teşekkür ederim 😊 bakalım geri kalan 17 günde ne alcak 😊
Sinem_ayaz Peki bu şekilde az alınca 400 gr altında doktor mama takviyesi yapmanızı istiyor mu yoksa normal mi karşılıyor
snyymn Elifasel inşallah alır 😊 çünkü 6. ay da tadım ayı olucak yani verdiklerim doyurmak için olmıcak hala dahada korkuyorum yetmicek sütüm diye 😞
snyymn Emir29 ben onuda sordum buaylarda diş sıkıntısı cok çekermiş oyuzden normaldir diyo tabi yinede emzir deniyo sessiz bi ortam dikkat dagıtıcı şeylerin olmıcagı bi ortam fln ne gerekiyosa yap deniliyo mecbur dayanıcaz geçicek bugunlerde inşallah 😊
Metemm Emir29 benim oğlumda 5. Ayın da sadece 200 gr almıştı normal dedi ebe bide hastalanmıştı o yüzden almaması normal miş toplar kendini diğer ay canım merak etme