mucizemmm_ Edaaa123 2.5 senedir gormuyorum annemsiz bir gun bile kalmayan ben bu kadar zamandir goremedim
caffemacchiato Edaaa123 Bennn hergun saatlerce konusuruz, hafta ⅔ gun orda kalirim ozlerim cok, ilk defa bu kadar ayri kaldik😥
Merveky Edaaa123 Ben varım 😔 Ailem Ankarada ben İstanbulda çok evcimen bir yapım vardı, aileme çok düşkünüm çok zor geliyor bu uzaklık hergün her an görüntülü görüşüyorum 🥺
Edaaa123 Prens0205 hayat şartları alışmak zorunda kalıyoruz ama her sabah şuan bile kalktıgımda içim bir tuaf yani onlardan ayrı kalmak istemiyorum resmen 😢 bu nasıl bir duygu anlamadım
Edaaa123 Umay123 8 aylık ve 8 ay boyunca hergün annemleydim yani sadece bu yasaklarda ayrı kaldık bu haldeyim
Matmazella Edaaa123 eşim sağolsun çok anlayışlıdır bakar moralim mi bozuk çocuklar çok mu yoruyor hemen çanta toplar hadi annenlere götüreyim der kendisi de benimle birlikte kalır çoğu zaman
Eylul06 Bende öyleyim annemle babamı hergün görmek istiyorum cok seviyorum onları yaa gidiyorum yakın oturuyorlar bize görüp konusunca rahatlıyorum oh dünya varmış diyorum
Hygge Edaaa123 Çok isterdim anne sevgisi ve özlemi duymayı. Annemle aram pek iyi değil, öyle sevgi bağımız falan hiç olmadı ama olanlara çok imrenerim, merak ederim 🤷🏼♀️🥺