Erdemvenannesi Pnr22 Yaa bir üşütme kasığı o kadar etkiliyor mu? Sonuçta sezeryan doğum bilemedim🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Angelgirl Merve1134 canım sezeryan olalı ne kadar oldu. Benımde sırtım belım cok kotu agrıo dogumdan 1 ay snra basladı sabahları yataktan kalkamıom
Organikumos Merve1134 sırt ağrılarım hep vardı onu bilemiyorum o yüzden 😊 ama artık düz yolda 3 dakka yürüsem bile aşırı keskin ağrıyan bir belim var. 😞
Erdemvenannesi Merve1134 Olmaz mııı bebeğimin bezini oturmadan değiştirmeye kalkayım biraz da oyalanayım belimi doğrultamam🤦🏻♀️
ecemm-6161 Erdemvenannesi olabilir canım çok dikkat et kesle normal doğursaydım doktorumla cok uğraştık normal için ilk ama gelmedi işte olmayınca olmuyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Erdemvenannesi ecemm-6161 Bende 41+2 ye kadar bekledim normal olsun diye suni sancıyla doğum deneyeceklerdi büyük ihtimal akşam sezeryana alınırsın dediler bende iki iki acı çekmektense direk sezeryan olayım dedim