Arkadaşlar doğum yapalı 3,5 ay oldu ara sıra kasıklarımda ağrı hissediyorum. Sanki kasığımı masanın sivri yerine çarpmışım gibi bir acı. Hamileliğin son zamanlarında da vardı doktorum bebeğin kafası aşağıda olduğu için diyordu. Bu ara yine olmaya başladı. Ama Bu durumu yaşayan var mı acaba?