DenizOnur merhaba bende vertigo hastasıyım iki gere atak yaşadım şiddetli baş dönmem ve mide bulantım oldu acillik oldum serumla kendime geldim kbb doktoru vertigo ilacı bitirdim şükür baş dönmem mide bulantım gecti ama bendede denge kaybı kafamda sersemlik hissi hep var dediğiniz gibi biri seslendiginde kafamı çevirdiğim de hemen bi denge kaybı oluşuyo böyle yaşamak cok zor ne yapcamı şaşırdım sizin gectimi gectiyse ne kdr sürdü bu denge kaybı durumu cevaplarsanız sevinirim . Bu durum benim günlük hayatımı cok etkiliyo