iremm_029 kızımda 3aylıkken kulak arkasında başlayıp göğüs ve yanaklarına kadar yayılmıştı. Kendi doktorumuz cildiye görsün demişti götürdük egzama dedi. Cildi çok kuru olduğu için nemlendirici krem önerdi. Kortizonlu bir merhem verdi önce 1 hafta kadar günde 1 kere onu kullandık sonra nemlendiriciyi hergün kullanmaya devam ettik. Hala arada oluyor. Umarım bir gün tamamiyle geçer. Kızarıklık olur, kuru olur o bölgenin üstü ve kaşınır eli hep o bölgeye gider kaşımak ister, huysuz oluyorlar kaşıntı olduğu zaman. Tavsiye ile değilde bir doktor kontrolü ile devam etmenizi öneririm. 🙏🌸