iremm_029 Selam Hanımlar kızım 4 aylık dizinde yuvarlak şekilde kuruluk var sadece orda acaba egzama mıdır orda öyle duruyor geçmiyor tavsiye üzerine kantaron yağı başladım iki gündür sürüyorum inşaallah iyi gelir bebeklerde egzama nasıl oluyor bilen var mı?😔
Tugcecakir iremm_029 canım benim bebeğim egzaman küçüklüğünden beri şuan 16 Aylık. Egzama ise kantoron yağı bir işe yaramaz. EgZama vucud yayılır ve kortizonlu krem ile geçer
Ezgialp iremm_029 benim bebeğimin de çenesinde var, doktorumuz advantan krem önerdi onu kullandık geçti ama tekrarladı malesef, salyası çok olduğu için tekrarlıyor sanırım.
Juliet1 iremm_029 arkadaşımın oğlunda da vardı hiç bir krem geçirmedi kortizonlu kremleri de belli süre kullanabilirsnz aynısefa kremi önerdim onu aldı düzenli kullanımda hiç egzaması kalmadı
Tugcecakir iremm_029 canım egzama kırmızı olur kaşınır ve yayılır vucuda benim kızımın ilk bir yerinde çıktı sonra günler geçtikçe yayıldı. İlk çıktığında anlamadık mustela stepoia kremini sürdüm bir işe yaramadı yayılınca cildiyeye götürdüm egzama dedi. Resmi varmı bebeğin çıktığı yern
evadiler benim bebeğimde vardı doktor mustelanın stelatophia serisinin nemlendiricisi ve şampuanını aldırdı her gün sabah akşam sürdüm iki güne geçti.
iremm_029 Tugcecakir aynen bende hiç.atmadim ama.kirmizi değil.canim böyle.o bölge kuru açık renkli ama kuruluk var gibi
Tugcecakir iremm_029 egzama değildir o zaman nemlemdirici sür oraya sürekli.geçerse egzama değildir. egzama çünkü nemlendirici kremle geçicek birşey değil hemde yayılır vucuda.
Sevooo Ezgialp bizde o kremden de kullandık baya kuvvetli bi krem büyüklere de veriyorlar onu evet benim oğlumun da salyası çoktu boynunun altı görüşüne kadar iniyordu kızarıklıklar
iremm_029 Tugcecakir evet bende öyle düşünüyorum inşallah geçer senin bebegininki de Rabbim.hepsine sifa versin : ( bende de egzama var tek korktugum kızımda da egzama çıkması inşallah bana benzemez
Ezgialp Sevooo bi an önce geçer inşallah tekrarladıkça üzülüyorum, bir de krem kortizon içerdiği için zararlı olabileceğini sık kullanılmaması gerektiğini duyduğumdan beri de tedirgin bi şekilde sürüyorum çenesine
Tugcecakir iremm_029 aminn canım benim. Benim eşimde alerjik. Bebekleri genleri babadsn alırmış kızımdada egzama var. Egzama zor gerçekten hala uğraşıyoruz. Senin bebişinde yoktur iyi düşün
iremm_029 Tugcecakir evet ben yıllarca geciremedim ergenlik cağında çıkmıştı bende, en ufak streste de hepsi ortaya çıkar psikolojiyi etkileyen birdurum😔 cevapların için teşekkür ederimm