Balkizinannesi_ ne güzel maşallah💕 ben de poliksitikden kaynaklı olarak prolaktin hormonumda sıkıntı var, yani vucudum çok az süt üretiyor ve ne yazık ki yediğim içtiğim hiçbirşeyin sütüme katkısı olmuyor, hormonal olduğu için, acaba tüm polikstiklerde öyle mi diye merak etmiştim, sağolun