Balkizinannesi_ merhaba, bebeğinizi emzirebildiniz mi, sütünüz yetti mi, ben de pko dan kaynaklı olarak süt üretimde sıkıntı varmış.. o nedenle 2,5 aydır ne yaptıysam arttıramadım, benim gibi olan var mı, pko luların geneli emzirme konusunda nasıl çok merak ediyorum :)