aylizinannesiii hamileyken de kullanıyordum bunları ben.doktorum dogumdan sonra da kullanabilirsin demişti.çünkü bebek annedeki bütün vitamini alıyo sütle birlikte.kemik erimesi olabilir ilerde.sac dökülmesi başlamişti bunları kullanınca yeni saclar cıkmaya basladı