aylizinannesiii Kızlaar kendiniz doğumdan sonra vitamin takviyesi kullanıyor musunuz balık yağı d vitamini filan ben kendimi çok halsiz ve bitkin hissediyorum gün içerisinde süte geçer diye korkuyorumm🥰
bgmarik aylizinannesiii d vitamini kullanıyorum ciddi eksiklik var çünkü.Uzun zamandır kullanıyorum hamileliğimde de çok halsiz kalmıştım.Unutmazsam c vitamini içiyorum onun dışında meyve yiyorum mutlaka o kadar.
Omerinannesi342 aylizinannesiii doppelherz a dan z ye depot kullan canım Alman markası tavsiye ederim
bhrcpt aylizinannesiii Pregnacare emziren annelere özel takviyesini kullanıyorum hem bebeğe hem bana oldukça faydasını gördüm uzun süredir kullanıyorum hamileykende hamilelere özel omega 3 lü serisini kullandım. Hamilelik öncesi takviyeside var. İngiltere menşeili bir takviye türkiyedede var. Ben ingilterede yaşıyorum kesinlikle tavsiye ediyor burdaki ebeler
aylizinannesiii bgmarik Bebegim 8 aylık ama ben daha kan değerlerime baktirmaya gidemedim yorgunluğa iyi geliyor mu d vitamini😊 c vitamini hangi marka kullaniyorsunuz
bgmarik aylizinannesiii ‘suda c’ ismi eczaneden aldım.d vitaminim çok düşük olduğu için halsiz kalıyorum ama düzenli kullanırsam gerçekten daha dinç hissediyorum.
aylizinannesiii bgmarik DEVİT 3 kullandim ama hic fayda goremedim ben 🥺 suda c sorayım bende eczaneye cok teşekkür ederim😍😍
Ysfmt aylizinannesiii hamileyken de kullanıyordum bunları ben.doktorum dogumdan sonra da kullanabilirsin demişti.çünkü bebek annedeki bütün vitamini alıyo sütle birlikte.kemik erimesi olabilir ilerde.sac dökülmesi başlamişti bunları kullanınca yeni saclar cıkmaya basladı
Ysfmt aylizinannesiii iki cocugum var ikisi de küçük gün içerisinde cok yoruluyorum .muhtemelen faydası oluyodur diye düşünüyorum.yediğimiz bi çok sey süte geciyor.bunlar da geciyodur muhtemelen
bgmarik aylizinannesiii devit 3 ü 1 yıl düzenli kullandım değerim yerinden oynamadı bile.Şimdi wellcare kullanıyorum yükseliyor sürekli.
aylizinannesiii bhrcpt Pregnacare guzelmis hepsi toptan içinde valla yorgunluğa iyi gelsin yeterki raziyim😐
Omerinannesi342 aylizinannesiii ay ben valla parasına bakmıyorum artık canım beni ayakta tutuyor ya 😂😂
durununannisi__08 aylizinannesiii ben imom latte lullaniyorum hamilelik doneminde kullanmistim buda hamilleik sonrasi yani sira devit3 ve sabahlari kan hapi
aylizinannesiii durununannisi__08 Kan hapini biraktirdi doktorum 3.ay sonunda ama o halsizlik insanı mahvediyor yasam kalitesi düşüyor