DoruKalpp merhaba, ben de bu konu üzerine baya düşündüm araştırdım falan. İki görüş var zaten, bir kısım tahlil yapmadan vermeye gerek yok diyor. Bir kısım ise hızlı büyüdükleri için depolar çabuk boşalıyor o yüzden tahlilde gerek yok rutin olarak her bebeğe vermeliyiz diyor. İkincisi benim aklıma yattı, doktor ve sağlık ocağı da 4.ayda başla dedi. Biz başlayacağız o yüzden.