Ozlemberkay merhabalar. Benim eşim de yatarken kulağı kıvrılıyor kepçe kulak olacak diye çok endişe etti.
Bende araştırmıştım. Özellikle 6 aylık olana kadar bandan yada bant gbi şeyler belki bir nebze faydalı olur. 6 aylıktan sonra kulağın yapısı sertleştiği için düzelmezmiş. Ancak ilerki yaşlarda ameliyatla olurmuş.
Hem genetik değilse sanmam kepçe kulak olacağını.
Biz de endişelendik. Sonra biz çok pimpirikliyiz galiba dedik. Bıraktık kendi haline. Hiçbişey de yok. Bir kez takınca gözün hep kulağında oluyor. Öyle değilse bile öyle geliyor.